یکی از مهمترین و پرتکرار ترین سوالاتی که در همیشه پرسیده شده است و در سمینارها و برنامه های من هم بارها از من می پرسند این سوال هست که چگونه پولدار شویم ؟

واقعا چگونه پولدار شویم ؟

تا حالا به این سوال فکر کرده اید ؟ یا فقط پرسیده اید و از آن عبور کردید ؟
آیا شما برای خودتان زمان گذاشتید و فکر کرده اید که دقیقا باید چکارهایی انجام داد تا پولدار شد؟

جالب هست بدانید که اکثر افراد همیشه انتظار دارند که دیگران به آنها کمک کنند و خودشان حتی لحظه ای تفکر و تلاش برای رسیدن به پاسخ این سوال نمی کنند.

ابتدا از شما می خواهم که همین الان خواندن ادامه متن را متوقف کنید و در ابتدای یک برگه بنویسید چگونه پولدار شویم ؟
و بعد از آن فکر کنید و هر ایده و راهکاری که به ذهنتان می آید را بنویسید اصلا مهم نیست که آیا آن ایده عملیاتی هست یا نه، قابل اجرا هست یا نه، لطفا فقط فکر کنید و هرچه به ذهنتان آمد را روی کاغذ بیاورید. این اولین قدم و مهمترین کاری است که باید  انجام دهید.

سالها دل طلب جام و جم از ما می کرد
آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد

اما راهکار من برای اینکه چگونه پولدار شویم

اما راهکار من برای اینکه بدانیم چگونه پولدار شویم چیست ؟
اگر با من آشنا باشید یا در یکی از برنامه ها من شرکت کرده باشید یا حتی فایل های ویدویی مرا دیده باشید میدانید که من گذشته بسیار سختی را داشته ام و این باعث شد که همین کار را انجام دهم و برای خودم بنویسم که چگونه پولدار شویم؟

من تصمیم گرفتم در این حوزه مطالعه کنم و با افرادی که ثروتمند هستند صحبت کنم، برای اینکه یاد بگیرم چگونه پولدار شویم ؟ زندگی نامه ها را مطالعه کردم  و بعد از اینکه چندین مدت در این حوزه تحقیق کردم متوجه شدم که هر شخص خودش عامل رسیدن به ثروت هست و نیازی به کمک دیگران ندارد، هر فردی بر اساس برنامه ریزی ذهن خودش ثروت بدست می آورد و قصد دارم با شما در مورد این حوزه صحبت کنم.

جهان فرکانسی

اولین نکته ای که باید آن را بدانید که درک کنید این است که ما در جهانی زندگی می کنیم که در آن بی نهایت مسیر وجود دارد و هر فردی بر اساس فرکانس های ذهنش در یکی از این مسیر ها قرار می گیرد ( در مورد این که فرکانس چه چیزی هست در ادامه توضیح می دهم اما توصیه می کنم مقاله قانون جذب چیست را مطالعه کنید)

شما دو خیابان کنار یکدیگر را تصور کنید در یکی از این خیابان ها ماشین های زیادی و همچنین افرادی وجود دارند. اما در خیابان کناری هیچ ماشین و فردی نیست. اگر شما وارد خیایان اول شوید با چه چیزهایی برخورد می کنید؟ دقیقا! با ماشین ها و افراد

اما اگر وارد خیابان دوم شوید با هیچ چیزی برخورد نخواهید کرد.

داستان زندگی و جهان هم به همین صورت هست افراد بر اساس فرکانس ها و افکاری که در ذهنشان وجود دارد در مسیرهایی قرار می گیرند و اتفاقات، شرایط، ایده ها و ثروت هایی را بدست می آورند که در آن مسیر وجود دارد. پس اگر می خواهید که بدانید چگونه پولدار شویم ؟ من این را به شما می گویم: باید مسیرتان را تغییر دهید. چگونه؟ با تغییر دادن فرکانس های ذهنتان.

چگونه پولدار شویم

فرکانس چیست؟

هر فکری که از ذهن ما عبور می کند یک ارتعاش و فرکانس به جهان هستی ارسال می کند و بر اساس آن فرکانس ها در مسیرهایی قرار می گیریم که کاملا هماهنگ هست با فرکانس های ما .  به نظر شما کدام فرکانس ها قوی تر هستند؟ آن فرکانس هایی که خیلی خیلی بیشتر تکرار شده اند. افکاری که خیلی زیاد در ذهن ما تکرار شده باشند تبدیل می شوند به باور و باورها قوی ترین فرکانس ها را دارند.

بر اساس آن باور ها و فرکانس در مسیری که کاملا با افکار ما متناسب هست قرار می گیریم.

به طور مثال:

فردی که در ذهنش افکار و باور های مخرب و محدود کننده ای نسبت به پول و ثروت دارد در مسیری قرار میگیرد که فقر و بی پولی را تجربه می کند، در مسیری است که ایده های ثروت ساز در آن مسیر نیست. مشتری فراوان در آن مسیر نیست، پول و ثروت فراوان در آن مسیر وجود ندارد، یادتان باشد که این به این معنا نیست که ثروت زیاد یا مشتری زیاد یا ایده های ثروت ساز وجود ندارند، اتفاقات آنها هستند اما هر کدام در مسیرهای مخصوص به خودشان هستند.

بالاخره ما چگونه پولدار شویم ؟

کاری که باید انجام دهیم تا درآمد و ثروت خودمان را افزایش دهیم این هست که در مسیر بهتری قرار بگیریم
برای اینکه در مسیر بهتری قرار بگیریم باید فرکانس های ذهنمان را تغییر دهیم
برای تغییر فرکانس ها باید باورهایمان را تغییر دهیم

هرچقدر که باور های بهتری در مورد پول و ثروت در ذهن خودمان ایجاد کنیم در مسیری قرار می گیریم که اتفاقات، ایده ها و شرایط بهتری را تجربه می کنیم. دوستان این را بدانید که ما در صورتیکه باورها و ذهنمان را بتوانیم کنترل کنیم و آنها کاملا با خواسته های ما در یم مسیر باشندف ما به سمت ثروت بیشتر، اتفاقات بهتر و شرایط ایده آل تر هدایت می شویم.

اقدامک : چگونه پولدار شویم ؟ چگونه انجام دهیم ؟

برای اینکه یادبگیریم چگونه پولدار شویم این ۳ گام را انجام دهید.

۱- هر فکری که در مورد پول و ثروت دارید را روی کاغذ بیاورید

۲- بررسی کنید که هر کدام از آنها به شما احساس خوب می دهد یا نه؟

۳- افکاری در مورد ثروت که به شما احساس بهتر می دهد را برای خودتان آنقدر تکرار کنید که جزئی از باور های شما شود.

این ۳ گام زندگی مالی شما را متحول می کند.

 

 

در صورتی که این مطلب برای شما مفید بود لطفا از طریق لینک های زیر آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

۷ دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • عالی بود استفاده کردم

    پاسخ
  • محمد حسن ابراهیم زاده
    ۱۳ ,مرداد, ۱۳۹۶ ۲۱:۳۹

    با سلام خدمت استاد برجی عزیز، مثل همیشه خیلی جامع و کامل، این دو مقاله علاوه بر اینکه مطالب اموخته شده در کلاس رو دومرتبه یاد آوری میکنه و ایده و راهکارهای جدید اموزش میدهد، انگیزه و انرژی آدم رو چند برابر میکنه، خیلی ممنون.

    پاسخ
  • سلام به خدمت شما استاد عزیز خیلی خوبه فقط به نظر من هر اونچه رو که بهش توجه بکنی در مسیرش قرار میگیری و فکر تنها باعث ایجاد ارسال فرکانس نمیشه موفق وپیروز باشید

    پاسخ
  • علیرضاتازری
    ۱۲ ,مرداد, ۱۳۹۶ ۱۲:۱۱

    من علیرضاتازری مدیرنمایندگی سایپا شرکت کننده در دوره هجدهم شکارچی پول شوید استاد ایمان برجی بسیارخوشحالم که دارم به سوی ثروت زیادهدایت میشوم با باورهای درست وتمرینهایی که استاد درطول دوره میدهند اطمینان دارم که هرروز ازهرجهت بهتروبهتر میشوم خدایا سپاسگذارم برای استادم آرزوی موفقیت میکنم

    پاسخ
  • عالی بود استاد
    برای بدست آوردن درآمد بیشتر و راحت تر قطعا تلاش ذهنی لازمه و باورهای مربوط به این حوزه و بعد اندکی تلاش فیزیکی و بنظرم هر شخصی میتونه به این باور برسه که برنامه ریزی ذهن هست که ما رو به پیش میبره یعنی هر برنامه به ذهن بدی چه خوب چه بد طبق همون ذهن تو رو در مسیرش قرار میده

    پاسخ
  • بسیار زیبا بود. به امید ثروت سرشار و مفید و موفقیت برای افرادی که تلاش می کنند و فرکانس ذهنی مثبت دارند

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.