جذب فوری ثروت – چگونه ثروت را به سمت خود جذب کنیم؟

ثروتمند شدن و رسیدن به پول زیاد آرزوی هر فردی هست و همه افراد دوست دارند بدانند جه چطور می شود پولدار شد و ثروت زیاد را به سمت خود جذب کرد. در واقع می خواهند بدانند جذب فوری ثروت چطور امکان پذیر هست و باید چه اقدام هایی انجام دهند.

من (ایمان برجی) هم مانند همه افراد دوست داشتم که پول زیادی را به دست بیاورم و جذب فوری ثروت را تجربه کنم. به همین خاطر تصمیم گرفتم در حوزه موفقیت مالی و جذب فوری ثروت تحقیق کنم و بررسی کنم که چطور می توان ثروت را به سمت خود جذب کرد و پولدار شد.

تحقیقات، مطالعات و بررسی های من جواب داد و به نتیجه رسیدم که چطور می شود درآمد و ثروت خود را افزایش داد و توانستم در مدت کوتاهی (کمتر از یک ماه ) درآمد خودم را ۳۰۰% افزایش دهم و می خواهم به شما بگویم که چطور شما هم می توانید در مسیر جذب فوری ثروت قرار بگیرید.

آیا جذب فوری ثروت امکان پذیر هست ؟

اول به این سوال پاسخ دهیم که جذب فوری ثروت امکان پذیر هست یا نه؟ قبل از آن باید تعریفی دقیقا از زمان و فوری داشته باشیم. اگر منظور ما این هست که یک شبه پولدار شویم  باید به شما بگویم که قوانین جهان اینگونه عمل نمی کنند. در واقع قانون تکامل می گوید که برای رسیدن به درجات بالایی در هر حوزه ای (ثروت، موفقیت، تحصیل و … ) باید قدم به قدم پیش رفت و باید پله ها را یکی یکی پشت سر گذاشت و امکان اینکه یک دفعه، یک شبه و در زمان بسیار محدود از پله ۱ به پله ۱۰۰ بپریم نیست.

باید تکامل مان را طی بکنیم اما میتوانیم با شناخت قوانین و درست عمل کردن به آن هر لحظه نسبت به زمان قبل رشد کنیم، می توانیم با درست عمل کردن در حوزه موفقیت مالی هر روز و هر ماه نسبت به روز و ماه قبل ثروت بیشتری را بدست بیاوریم.

پس جذب فوری ثروت به معنای یک شبه پولدار شدن نیست و اگر به دنبال این باشید که چطور یک شبه پولدار شوید من به شما میگوییم که به جواب نخواهید رسید اما اگر به دنبال این هستید که در زمان سریع و با طی کردن مراحل تکامل و درست عمل کردن به ثروت برسید من می توانم به شما کمک کنم.

راهکار من برای جذب فوری ثروت چیست ؟

من همیشه در سمینار ها  و همایش هایی که برگزار کرده ام به این موضوع اشاره کرده ام که جهان دارای قانون هست و همه چیز طبق یک اصول و قانون پیش می رود، به همین صورت من میگویم که ثروت هم قانون خودش را دارد و باید قوانین آن را یاد بگیریم. من در مقاله چگونه پولدار شویم هم به همین موضوع پرداخته ام. 

اول باید قوانین جهان را شناخت، یکی از این قوانین قانون فرکانس ها و ارتعاش هست. قانون فرکانس ها می گوید که ما در هر لحظه در حال ارسال فرکانس به جهان هستی هستیم و اتفاقات و شرایط کاملا منطبق با آن فرکانس را به سمت خود جذب می کنیم. مطالعه مقاله قانون جذب چیست می تواند در این حوزه به شما کمک کند.

جذب فوری ثروت

بر اساس این موضوع راهکار من این هست که هر لحظه به شرایط، اتفاقات و نتایجی فکر کنید که برای شما ثروت خلق می کند، چطور این را متوجه شوید که باید به چه چیزی توجه کنید؟ با احساسات خود. اگر در مورد پول فکر می کنید و احساس خوبی ندارید اون فکر به شما کمک نمی کند اگر در مورد شرایط اقتصادی صحبت می کنید و احساس بدی در وجود شما ایجاد می کند آن صحبت بیشتر شما را از ثروت دور می کند. برای جذب فوری ثروت شما باید هر لحظه توجه خودتان را روی اتفاقات و شرایطی قرار دهید که به شما احساس خوبی دهد.

آیا افراد موفق با جذب فوری ثروت پولدار شده اند ؟

جلوتر به شما گفتم که جذب فوری ثروت به معنای یک شبه پولدار شدن نیست و اینگونه نیست که افراد موفق و ثروتمند یک شبه به نتیجه رسیده اند. آنها بر روی کسب و کار شان و همچنین مهمتر از آن روی ذهن خودشان کار کردند. آنها افکار درستی در ذهن خود دارند که این باعث می شود که فرکانس درستی در مسیر ثروت را به جهان ارسال کنند و به تبع آن نتایج خوبی را بدست می آورند . در واقع آنها با داشتن افکاری درست در مسیر جذب فوری ثروت قرار می گیرند اما باز هم تاکید میکنم منظور یک شبه پولدار شدن نیست. اما قرار هم نیست که ۱۰ها سال بگذرد تا پولدار شد با داشتن افکاری صحیح و فرکانس مناسب می توان در عرض چند سال به موفقیت و ثروت رسید.

تمریناتی برای جذب فوری ثروت

برای این موضوع تمریناتی بسیار کاربردی را برای شما آماده کرده ام:

اول از همه باید بررسی کنید که چه افکاری در ذهن خود دارید؟

خواسته های مالی خود را بنویسید ( نوشتن معجزه می کند )

به شرایط و نتایجی که در حوزه مالی و ثروت دوست دارید رخ دهد توجه کنید ( به مشتری زیاد، حساب بانکی خوب، درآمد بالا، ماشین و منزل گران قیمت و … )

با توجه کردن فرکانس به جهان هستی ارسال می کنید.

اگر هنوز در دوره رایگان  شرکت نکردید توضیه میکنم همین الان نام و ایمیل خود را در کادر پایین وارد کنید و کمتر از ۱۰ دقیقه اولین فایل را در ایمیل خود دریافت کنید.

دوره رایگان

۵۲ دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.