باور ها چطور نتایج زندگی مارا خلق می کنند؟

هر باور ما یک فرکانس به جهان هستی ارسال می کند و این فرکانس هم فرکانس های خود را پیدا می کند و در آن مسیر قرار می گیرد که باعث مشود که ما در زندگی شرایط، اتفاقاتی  را تجربه کنیم ، ثروتی را بدست آوریم ، ایده هایی به ذهنمان می رسد که در آن فرکانس است. به عبارتی دیگر در جهان بی نهایت مسیر و جاده قرار دارد و باور های ما باعث می شود که ما در مسیر خاصی قرار بگیریم و شرایطی را تجربه میکنیم، اتفاقاتی را می بینیم، ایده هایی به ذهنمان می رسد، با افرادی برخورد می کنیم به ثروتی دست پیدا می کنیم که درآن مسیر قرار گرفته است .

۲ مسیر در روبرو خود تجسم کنید.

در یک مسیر ۴۰ تراول ۵۰ هزار تومانی ریخته شده است روی زمین ( معادل ۲ میلیون تومان )  و شما به سرعت در حال جمع کردن تراول ها هستید.

الان که تمام تراول ها را به سرعت جمع کرده اید ؟ چقد پول دارید ؟

دقیقا ۲ میلیون تومان ؟

به نظر شما چرا بیشتر نشد ؟

دقیقا. چون بیشتر از این مقدار پول وجود نداشت که بتوانید جمع کنید. . برای انکه بیشتر بتوانید جمع کنید باید در مسیری قرار می گرفتید که بیشتر پول در آن قرار گرفته است.

حالا وارد مسیر دوم شوید در این مسیر ۲۰۰ تراول ۱۰۰ هزار تومانی ریخته شده است و شما در حال جمع آوری این پول ها هستید و بعد از اینکه به اتما رساندید . چقدر پول جمع کرده اید ؟ حداگثر ۲۰ میلیون تومان

چه تفاوتی با مسیر قبلی داشت ؟ تعداد پول های بیشتری در این مسیر وجود داشت.

هدف از این بررسی این بود که بدانیم ما ثروت خلق نمی کنیم، ما فقط به به ثروت ها برخورد میکنیم. و انها را بدست می آوریم

تمام اهدافی که ما در نظر داریم، تمام ثروتی که دوست داریم به آن برسیم در این جهان وجود دارد فقط کافی است که وارد آن مسیر شویم تا با آن برخورد کنیم و آن را بدست آوریم.

اجازه دهید طریق عمل کردن مسیر ها را بیشتر توضیح دهم

اول از شما یک سوال دارم :

ترموستات چیست و چگونه کار می کند ؟

باور

ترموستات وظیفه دارد دمایی که برای آن مشخص کرده ایم را حفظ نماید. یعنی اگر ما دما را روی ۲۵ درجه تنظیم کردیم و هوا سرد تر شد یعنی دما از ۲۵ درجه پایین تر آمد ترموستات بخاری را روشن می کند تا دوباره به همان دمای ۲۵ درجه برسیم یا اگر گرم تر شد بخاری را خاموش می کند ( یا خنک کننده را روشن می کند ) که دوباره دما پایین بیاید و به همان دما ۲۵ درجه ای که برایش تنظیم کرده ایم برسد.

همه ما در ذهن خود دارای یک ترموستات مالی هستیم و زمانیکه در مسیر های مختلفی قرار میگریم عدد این ترموستات تغییر می کند.

به طور مثال زمانیکه در  مسیر ۲ میلیون تومان هستیم ترموستات مالی ما روی ۲ میلیون تنظیم می شود و شرایط و اتفاقات را طوری رقم می زند که مانند همان ترموستات مالی به عدد تنظیم شده برایش برسد که در اینجا در نهایت به همان ۲ میلیون تومان خواهیم رسید.

یعنی اگر در هفته های ابتدایی فروش و درآمد خوبی ایجاد نکردید، نگران نباشید این ترموستان شما را به همان عدد مورد نظر می رساند و یا حتی اگر بیشتر از حد معمول درامد ایجاد شد اتفاقاتی برایتان پیش می آید که دوباره آخر ماه به همان رقم تنظیم شده می رسید.

تا حالا دقت کرده اید که زمانیکه به طور مثال می خواهید یک ماشین پژو ۲۰۶ خریداری کنید هر کجا که می روید همین ماشین را می بینید، یا یک لباس، گوشی همراه و …

آیا موارد دیگر وجود ندارد ؟ قطعا آنها هستند اما ما فقط مواردی را می بینیم که روی آن تمرکز داریم

چرا این اتفاق می افتد ؟

به این دلیل که بخشی در مغز ما وجود دارد به نام RAS که یک صفحه مشبک هست و وظیفه فیلتر کردن را بر عهده دارد. و اجازه نمی دهد که هر چیزی از ذهن افراد عبور کند . یعین زمانیکه ما تمرکزمون روی یک ماشین است فیلتر طوری تنظیم می شود که فقط همان ماشین ها از این فیلتر عبور می کند و ما میبینیم نه به این دلیل که الان بقیه ماشین ها نیستند آنها هستند اما نمی توانند از این فیلتر ذهنی ما عبور کنند.

زمانیکه ما در یک مسیر خاص قرار میگیریم به طور مثال مسیر ۵ میلیون تومانی، فیلتر ذهنی ما طوری تنظیم می شود که فقط ایده هایی از ان عبور می کنند که ما را به درآمد ۵ میلیون تومان می رسانند، فقط افرادی را می بینیم که می توانند درامد ۵ میلیون برای ما ایحاد کنند، شرایط و اتفاقی را تجربه می کنیم که به درآمد ۵ میلیونی ما ارتباط دارد.

این اتفاقات به این دلیل نیست که در حال حاضر کسب و کار، ایده، شرایطی که درآمد ۱۰۰ میلیون ایجاد کند وجود ندارند، آنها هستند اما چون در مسیر ما نیستند از فیتر ذهنی ما عبور نمی کنند که ما آنها را ببینیم.

این جهان فقط بر اساس فرکانس و مسیر عمل می کند. شما در هر کسب و کاری که هستید می توانید میلیارد دلاری پول در بیاورید فقط کافی است که در مسیر درست قرار بگیرید.

پس برای اینکه به درامد بالاتر و ثروت بیشتری برسیم کافی است که مسیر زندگی خود را تغییر دهیم ، توضیح دادیم که این مسیر توسط باور های ما تعیین می شود پس برای تغییر دادن آن نیاز است که باور های خود را تغییر دهیم.

۷ دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.