قانون جذب در ۶۸ ثانیه

زمانی که شما ۶۸ ثانیه بر روی خواسته‌تان تمرکز کنید، خواسته‌ی شما بسیار به شما نزدیک خواهد شد و قانون جذب برای شما فعال خواهد.

قانون جذب چیست؟

قانون جذب یکی از قوانین کیهانی است و از اول بوده است و تا آخر هم خواهد بود. قانون جذب به‌طور ساده بیان می‌کند که شما بر روی هر چیزی توجه و تمرکز داشته باشید (به شکل‌های مختلف) آن را به سمت خود جذب خواهید کرد.

درواقع این قانون می‌گوید که مشابه مشابه را جذب خواهد کرد.

این جمله ما را یاد شعر:

کبوتر با کبوتر، باز با باز               کند هم‌جنس با هم‌جنس پرواز

می‌اندازد.

و دقیقاً قانون جذب همین است.

اگر دوست دارید به‌طور کامل ر مورد قانون جذب اطلاعات کسب کنید، پیشنهاد می‌کنم مقاله جامع قانون جذب چیست را مطالعه کنید. برای دریافت و مطالعه می‌توانید به صفحه این مقاله (قانون جذب چیست) مراجعه کنید.

آیا واقعاً این قانون وجود دارد؟

یکی از سؤالاتی که بسیار زیاد از من در سمینارها و کلاس‌ها پرسیده می‌شود این است که آیا واقعاً قانون جذب وجود دارد؟ اگر بله چرا ما هیچ‌وقت نتوانسته‌ایم از آن استفاده کنیم؟ چرا با وجود این‌که درخواست خود را اعلام کرده‌ایم هیچ اتفاقی نیفتاده است. باید به شما بگویم که اولاً قانون جذب جز قوانینی ثابت جهان است و دوما اینکه قانون جذب بر اساس توجه شما کار می‌کند نه صرفاً افکار لحظه‌ای، آیا شما بعدازاینکه درخواست خود را اعلام می‌کنید، به دست آوردن توجه دارید یا اینکه نمی‌شود؟ ۹۵% مردم دنیا درزمانی که می‌خواهند کاری را شروع کنند می‌پرسند؟ اگر نشد چی؟ این یعنی توجه بر روی آنچه می‌خواهید؛ و قانون جذب همان را برآورده می‌کند و شما میگید که این قانون عمل نمی‌کند، درصورتی‌که این قانون یعنی قانون جذب واقعی است اما عده‌ی زیادی نحوه‌ی استفاده از آن را بلد نیستند.

 

قانون جذب در 68 ثانیه

چرا ۶۸ ثانیه؟

خب عنوان این مقاله این است که قانون جذب در ۶۸ ثانیه، چرا ۶۸ ثانیه؟

اساتید زیادی در حوزه موفقیت و رسیدن به خواسته‌ها فعالیت دارند و افراد نظریه‌های متفاوتی دارند اما در یک مورد اتفاق‌نظر دارند و آن اینکه شما روی هر چیزی که توجه داشته باشید همان را جذب خواهید کرد. خانم دکتر لویس فرانکل نیز که در مورد کتاب جدیدم به نام کروکی خواسته یادداشتی نوشته‌اند و ایشان هم دقیقاً به همین موضوع اشاره کردند.

زمانی که شما زمانی را صرفاً به خواسته‌های خود توجه می‌کنید و تمام تمرکز خود را روی آن قرار می‌دهید جرقه‌ای در عالم بین کائنات رخ می‌دهد و مأموریتی برای آن‌ها تعریف می‌شود که سریعاً شمارا به آنچه توجه داشته‌اید برسانند.

پس زمانی که شما به مدت ۶۸ ثانیه روی موضوعی توجه و تمرکز داشته باشید، قانون جذب برای شما فعال خواهد شد.

آفتاب کی چیزی را می‌سوزاند؟

سؤالی که از شما دارم این است که آفتاب چه زمانی که یک‌تکه کاغذ را می‌سوزاند؟

بله. دقیقاً زمانی که توسط یک ذره‌بین تمام نور در یک نقطه جمع کنیم و بعد از مدت‌زمانی شروع به سوزاندن می‌کند. دقیقاً می‌توانیم از همین اصل استفاده کنیم و در جهت رسیدن به خواسته‌هایمان از قانون جذب استفاده کنیم.

شما می‌توانید تمام توجه و تمرکز خود را مانند این ذره‌بین روی نقطه‌ای که می‌تواند یکی از خواسته‌هایتان باشد جمع کنید و زمانی که طور کامل روی این موضوع متمرکز شدید قطعاً اتفاقاتی در جهان برای رساندن شما به خواسته‌تان رقم می‌خورد.

 

قانون جذب در 68 ثانیه

چرا همیشه برخلاف خواسته‌هایمان عمل می‌کنیم؟

پس متوجه شدیم که ما می‌توانیم با توجه و تمرکز خودمان قانون جذب را به نفع خودمان فعال کنیم، اما افراد زیادی را می‌بینیم که تمام ذهن و فکرشان روی چیزهایی است که نمی‌خواهند و بسیار هم سعی دارند که همین مسیر را ادامه دهند و به بقیه هم ثابت کنند که دقیقاً همین‌طور است، مثلاً در حوزه مالی می‌بینیم که عموم افراد توجهشان روی رکود و بی‌پولی است و طبق قانون جذب همان را بیشتر دریافت می‌کنند.

و مثال‌های بسیار در این مورد است که بیشتر ناخواسته را جذب می‌کنند تا اهدافشان.

چطور بشناسیم؟

خب اول اینکه باید یاد بگیریم خواسته‌های واقعی‌مان را شناسایی کنیم که این مورد را در همان مقاله قانون جذب چیست بسیار کامل توضیح دادم، پس اینجا بحث را کوتاه می‌کنم و شمارا هدایت می‌کنم که آن صفحه را مطالعه کنید.

خب باید چکار کنیم الآن؟

خب شما باید ابتدا خواسته‌ی واقعی خود را شناسایی کنید، دقیقاً بدانید چه چیزی می‌خواهید، سعی کنید تصاویری از خواسته خود آماده کنید، لحظه‌ی رسیدن به خواسته‌تان را در ذهنتان ببینید و سعی کنید به مدت‌زمان بیشتری روز آن تمرکز کنید. اگر نمی‌توانید ۶۸ ثانیه تمرکز داشته باشید، با کمتر شروع کنید و بعد بیشتر و بیشتر کنید تا بتوانید به‌طور کامل این تمرین را انجام دهید.

من به‌واسطه سمینار و کارگاه‌ها و دوره‌هایی که در شهرهای مختلف برگزار کرده‌ام و بارها این مطالب را آموزش داده‌ام نتایج فوق‌العاده‌ای از افراد دیده‌ام.

مطمئن باشید که شما همی می‌توانید به تمام خواسته‌های خود دست‌یابید، مهم نیست چقدر بزرگ است مهم این است که شما بپذیرید که رخ دادنی است.

 

 

 

۲۱ دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.