قانون جذب زنان چگونه عمل می کند؟

هیچکس نمی تواند ادعا کند که قانون جذب زنان جعلی است و نمی تواند انسان را به اهدافش برساند. چراکه این قانون به طور مداوم تاثیرگذار است حتی اگر به آن اعتقاد نداشته باشید. در حقیقت این قانون راهکارهایی جلو پای شما قرار میدهد تا بتوانید فردی با ویژگی های دلخوداه خودتان را پیدا کنید و ازدواج موفقی و رویایی که در دوست داشتید را رقم بزنید. در این مقاله همراه ما باشید تا با راهکار های قانون جذب زنان آشنا شوید و بتوانید از آن در زندگی شخ صی خود استفاده کنید.

در این مقاله به روش های استفاده از قانون جذب زنان می پردازیم که بیاموزیم چگونه می توان از این قانون استفاده نمود.

قانون جذب زنان یعنی چی ؟

در واقع قانون جذب می گوید درباره آنچه به آن فکر می کنید وارد زندگیتان خواهد شد. تمرکز بر روی چیزهای مثبت یا منفی می تواند نتیجه مثبت یا منفی به همراه داشته باشد. در حقیقت اتفاقات و تجربیاتی که ما در زندگی شخضی تجربه میکنیم نتیجه افکار و تفکرات و احساسات ما هست. اما یادتان باشد لزوما هر چیزی که خواسته شما باشد اتفاق نمی افتد. این احساسات شما هست که در نهایت نتیجه را رقم میزند.

ممکن است این اتفاق برای شما هم پیش آمده باشد. که دختری را دوست دارید، و دلتان میخواهد که به آن برسید. اما افکاری این شکلی از ذهن شما عبور میکند که میدونم که نمی شود بهش رسید. ما در سطح و اندازه همدیگر نیستیم، من می ترسم که نکند به من جواب منفی بدهد و ….

مبینید که این افکار در نهایت در شما احساس ترس و نگرانی می سازد و این احساسات هستند که نتایج را ایجاد میکنند. این احساسات بر روی افکارتان هم اثر میگذارد و باعث مشودکه افکار مزاحم و منفی بیشتری در این حوزه سراغ شما بیاید و حتی رفتار شما رو هم تحت تاثیر میگذارد و باعث مشوداقدام مناسبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه خود نکنید.

به همین جهت نحوه تفکر شما و مدل ذهنی و احساسات شما می تواند اثر بسیاری در رسیدن شما به دختر مورد علاقه تان داشته باشد. در ادامه تکنیک ها و روش هایی برای استفاده از قانون جذب زنان برای شما آماده کرده ایم.

قانون جذب زنان

 

چگونه می توانید از قانون جذب زنان برای جذب آنها استفاده کنید؟

هر انسانی مشتاق است که نظر جنس مخالف را به خود جلب کند پس کاملا طبیعی است که به دنبال راهی برای جذب طرف مقابل باشد. همانطور که در بالا گفتیم این چیزهایی که در ذهن شما عبور میکند مثل افکارو  احساسات، اتفاقت نهایی را در زندگی شما می سازد. در ادامه راه هایی برای جذب زنان و روش استفاده از قانون جذب زنان را معرفی خواهیم کرد. مطمین باشید که با داشتن ذهنیت درست زندگی و رابطه فوق العاده ای که دوست داشتید را می توانید تجربه کنید.

نکات کاربردی برای جذب زنان

هماطنور که میدانید این جهان قانونمند هست و هر چیزی در این جهان شامل علت و معلول هست و طبق قانون خاص خودش پیش می رود. جذب زنان هم مستثنی از این قائده نیست. و در ادامه نکات کاربری برای جذب زنان برای شما آماده کرده ایم که با پیاده سازی آنها تغییرات شگرفتی در زندگی و روابط خود خواهید دید.

تکنیک از آخر به اول در قانون جذب زنان

باید از آخر به اول برگردیم. یعنی چی ؟ تصور کن که بهترین رابطه ممکن را ایجاد کرده اید، فردی با ویژگی هایی که دوست دارید الان در ارتباط با شما هست. این فرد چه مدلی هست؟ این رابطه چه شکلی هست؟ وقت بگذارید و فکر کنید و خودتان را در شرایط ایده آل تجسم کنید. قطعا در آن شرایط احساس خیلی خوبی را خواهید داشت. بعد از آن که توانستیم به صورت خوشایند شرایط آینده خود را ببینید سعی کنید آن را به متن بکشید. و تمام ویژگی ها وشرایط و احساسات را در قالب متن بنویسید.

تکنیک از آخر به اول به شما می گوید که ابتدا به این فکر کن به هدف نهایی ات رسیدی ای؟ حالا بیا بنویس که چه شکلی هست!

یکی از اصول اصلی در قانون جذب زنان نوشتن و واضح سازی است، تا زمانی که دقیقا ندانید چه چیزی را می خواهید چطور میخواهید به آن برسید. تا زمانیکه خواسته و هدف نهایی شما از ارتباط با جنس مخالف را روشن نشده باشد. چطور امکان رسیدن به آن وحود دارد.

خواسته و هدفتان را واضح، روشن و دقیق بنویسید.

قانون جذب زنان

 

 

به آنچه می خواهید جذب کنید تبدیل شوید.

یکی از نکات مهم قانون جذب زنان این است که چگونه خود را در وضعیت انرژی مثبت قرار دهید. شما ابتدا باید به آنچه می خواهید جذب کنید تبدیل شوید.

با قانون جذب زنان می توانید افرادی را به خود جذب کنید. اما چیزی که بسیار مهم است این مسئله می باشد که شما باید به کسی تبدیل شوید که دوست دارید زن مورد نظر شما به آن جذب شود. بنابراین باید بر روی خود متمرکز شوید و روحیات و خلقیات خود را تغییر دهید.

علاوه بر این، قانون جذب زنان بیانگر این موضوع نیست که حتما آن زن جذاب باشد بلکه بیان می کند که ما افرادی را جذب می کنید که در همان فرکانس هستند. اگر می خواهید با زنی باشید که دارای جذابیت ها و خصوصیات زنانه منحصر به فرد است، هسته اصلی مردانگی خود را با او همسو کنید.

این ممکن است برای برخی از ما قدیمی به نظر برسد، اما وقتی به دنبال روابط پویای زن و مرد با استفاده از قانون جذب زنان هستیم، لازم است که به عنوان یک زن یا مرد در هویت اصلی خود فرو برویم. لطفا لیست ویژگی هایی که دوست دارید در همسر یا دختر ایده آل خود ببینید و آن را جذب کنید. در خود بسازید. تلاش کنید آن ویژگی ها را در شخص خود به ثبات برسانید.

قانون جذب زنان

از قوه تجسم تان برای قانون جذب زنان استفاده کنید

تکنیک های  تجسم خلاق و مثبت می تواند خیلی به شما کمک کند. سعی کنید یک برنامه روزانه داشته باشید. تا آن شرایطی که در تکنیک اول گفتیم رو روزانه در ذهن خود مرور کنید و آن شرایط را به صورت واقعی ببینید. تفاوت افرادی که به اهدافشان می رسند با بقیه در این هست که آنها خودشان را دائما در لحظه موفقیت می بییند. اما اغلب دیگران خودشان را در شرایطی می بینند که هنوز به هدف شان نرسیده اند. 

درست است که الان هنوز به آن نقطه دلخواه نرسیده اید، اما اگر می خواهید از قانون جذب زنان استفاده کنید باید بتوانید تمرین کنید و خودتان را عین موفقیت بدانید، خودتان را درست در وسط موفقیت و خواسته تان تجسم کنید. با تکرار این تمرین شما به هدفتان نزدیک تر می شود.

قانون جذب زنان

از جملات مثبت و تاکیدی استفاده کنید

لیستی از جمله هایی که سبب افزایش اعتماد به نفس می شود تهیه کنید و قبل از رفتن به رختخواب، آن را با صدای بلند پخش کنید یا بخوانید.

سعی کنید با تصور و احساس اینکه دوست دارید به چه شخصی تبدیل شوید، به طور جدی به جملاتی که می گویید گوش دهید. با کمک قانون جذب زنان ببینید چگونه می توانید قدم بردارید، صحبت کنید، با چه نوع زنانی ارتباط برقرار خواهید کرد و آنها نسبت به شما چه واکنشی نشان می دهند.

کلمات و کلام شما معجزه می کند. شما میتوانید از کلام خود استفاده کنید و ارتعاشو انرژی هماهنگ با خواسته تان را به هان اعلام کنید تا قانون جذب زنان ، اتفاقات خوشایند شما را سر راهتان قرار دهد. افراد مناسب را در مسیر زندگی شما قرار دهد. در حقیقت شما می توانید با صحبت کردن خودتان را با خواسته هایتان یکی کنید. و این مهمترین کاری هست که برای جذب زنان باید انجام دهید.

این کار را هر شب برای حداقل یک ماه انجام دهید.

 

گفتگو درونی مثبت داشته باشید

ما روزانه به صورت میانگین حدود ۶۰۰۰۰ ( شصت هزار ) فکر از ذهنمان عبور میکند. که مدیریت این حم از فکر کار ما نیست، اما اتفاقی بدی که رخ می دهد این هست که اغلب این افکار منفی هستند. و اتفاق بد تر این هست که زمانی که یک نوع تکر منفی در ذهن می آید و فرد هم مدیریتی روی خودش ندارد باعث می شود که خودش به همان افکار اشتباه پر و بال می دهد و گفت و گو های درونی شکل میگیرد. شاید بعضی از افراد را دیده باشید که در گوشه ای در فکر هستند و زیر لب با خودشان صحبت می کنند. این همان گفت و گوی های درونی هست. این اتاق برای همه ما ها رخ می دهد بعضی ها بیشتر و بعضی ها کمتر.

برای اینکه بتوانید در قانون جذب زنان پیشرف کنید ودر نهایت به خواسته خهود برسید. می بایست بتوانید  گفت و گو های درونی خود را مدریت کنید.

شما باید با خود متفاوت صحبت کنید، خود را روان کنید و به خود اعتماد به نفس بدهید تا احتمال اینکه زن بعدی را ببینید و از او خوشتان بیاید، وجود دارد.

وقتی شروع به صحبت متفاوت با خود کردید، اعتقادات خود را در مورد خود و موفقیت خود با زنان تغییر خواهید داد و شروع به دیدن نتایج متفاوت خواهید کرد.

سعی کنید صحبت هایی که با خودتان در ذهنتان انجام میدهدی سوقش دهید به سمت مثبت ها. یعنی بیشتر در مورد رسیدنتان به خواسته ها صحبت کنید. نه از موانع که جلوی راهتان ممکن هست یک زمانی قرار بگیرد.

می دانید که قدرت گفت و گو های درونی مان خیلی خیلی خیلی ببیشتر از قدرت صحبت هایی هست که از بیرون به ما گفته می شود . و علل الی که خیلی ها رو از رسیدن به اهدافشان دور می کند این هست که نمی توانند گفت و وهای درونی مثبتی را برای خودشان بسازند.

لطفا سعی کنید در زمانیکه مغزتان شروع به صحبت میکند شما با صحبتی دیگر موضوع را به سمت دلخواه خود ببرید و یادتان باشد که مغز خودش را تطبیق می دهد و خیلی زود با صحبت های مثبت شما هماهنگ می شود.

افکار ما اغلب نگرش ما را شکل می دهد و ما را به سمت انجام اقدامات اصلی در زندگی سوق می دهد. بنابراین، افکار ما برای قانون جذب زنان در زندگی بسیار مهم هستند.

قانون جذب زنان

خودتان را قبول داشته باشید

یکی دیگر از موانعی که جلو اقدام و یا حتی فکر مردان را برای جذب زنان میگیرد این مورد هست که من به اندازه کافی خوب نیستم، من به اندازه کافی پولدار نیستم، من به انداز کافی زیبا نیستم و … 

قبول نداشتن خود مانع بزرگی در سرا راه افراد هستد، نه تن ها در بخش جذب زنان بلکه در تمامی اهداف می تواند اثر گذار باشد، فردی که می خواهد کسب و کاری برای خودش داشته باشد اما خودش را قبول ندارد و می گوید من از پس این کار ب نمی آیم، من که نمی تونم مدریت کنم، من که نمی تونم …. باعث میشود اصلا اقدامی برای این موضوع ندشته باشد.

یادم می آید یک روز بعد از کلاس یک دوره آموزشی با آقایی از شرکت کنندگان هم مسیر شدم . در طول راه ایشان شروع به صحبت در این مورد که کرد که من می خواهم ازدواج کنم اما احساس می کنم که آدم ه مسطی با افرادی که انتخاب میکنم نیستم و به من زن نمی دهند . با اینکه ابشان از خیلی از افراد هم سن و سال های خودش شرایط بهتری چه به لحاظ مالی، ظاهری ، خانواده و … داشت . اما عامل اصلی که نداشت این بود که خودش را قبول نداشت و این بدترین تفکری هست که یک نفر می تواند نسبت به خودش داشته باشد.

چطور میتوان احساس خوبی نسبت به خودمان داشه باشیم ؟

اول از هه سعی کنید به جای اینکه از مشکلات و نقاط ضعف خود صحبت کنید دائما از ویژگی های مثبتی که دارید و نقاط قوتی که در شما وجود دارد صحبت کنید، بنوسید. این کار کمک شایانی به شما می کند تا حس قوی تری نسبت به خودتان پیدا کنید.

قانون جذب زنان

چه رفتاری باعث جذب زنان می شود ؟

قطعا علاوه بر قوانینی که در حوزه ذهن وجود دارد برای جذب زنان، رفتار مرد هم خیلی می تواند در رسیدن به خواسته کمک کند. در حقیقت یک مرد باید رفتار های مناسبی را داشته باشد تا بتواند در زمانیکه با استفاده از قوانین جذب، خداوند شخص را در مسیر زندگی  قرار میدهد، بتواند از این فرصت استفاده کند.

در ادامه قرار هست در مورد اینکه چه رفتارهایی باعث جذب زنان می شود را با شما صحبت کنیم. با دقت مطالعه کنید و سعی کنید در زندگی خود پیاده سازی کنید.

جملاتی برای جذب زنان

دنیای خانم ها و آقایان با هم متفاوت است، شاید آقایان خیلی علاقه مند نباشند که از جملات عشااقنه استفاده کنند ، اما یادتان باشد برای نفوذ در دل خانم ها نیاز هست که از کلام خود استفاده کنید . 

جملات عاشقانه ای که زنان عاشق شنیدنشان هستند

چقدر زیبایی ، چقدر قشنگی

اما یادتان باشد که بی دلیل از خانم ها تعریف نکنید

تو خیلی خاصی

قطعا خانم ها دوست دارند که از نگاه همسرشان و مرد زندگی شان یک فرد خاص باشند، پس این را به شخص منتقل کنید.

دوستت دارم

جمله دوست دارم برای یک خانم بسیار دلنشین هست و سعی کنید با کارهای تان هم این موضوع را اثبات کند.

 

درباره موضوعی زیاد صحبت نکنید.

هنگامی که در حال صحبت با خانومی هستید، بعد از یک دقیقه از آن موضوعی که در حال صحبت هستید خارج شوید. زیرا ممکن است حوصله ی طرف مقابل به دلیل حرافی زیاد سر برود.

سرگرم بودن

قانون جذب زنان توصیه می کند که خود و یا مکالمه ی خود را خیلی جدی نگیرید. اگر به نظر می رسد در حال تفریح و لذت بردن از خود هستید، او نیز سرگرم خواهد بود. سرگرمی مسری است…

اما باید توجه داشته باشید که به یک دلقک شخصی تبدیل نشوید زیرا در آن صورت دیگر سرگرم کننده نخواهید بود.

برخی از مواردی که برای جذابیت بودن بسیار عالی و مناسب هستند شامل داستان گویی، طعنه زدن و بازی در نقش ها است. اگv یکی یا دو مورد از اینها را انجام میدهید اشکالی ندارد، هر یک از این تکنیک ها مجموعه مهارت های خاص خود را لازم دارند.

از انجام مصاحبه خودداری کنید.

قانون جذب زنان می گوید که سوالات زیادی از زنان نپرسید. پرسیدن سوال در مورد زنان سبب جذب آنان نمی شود و به او اجازه ی شناخت خصوصیات شما را نمی دهد.

بنابراین در زندگی او کنکاش نکنید و اگر کنجکاو هستید که اطلاعات بیشتری راجع به او کسب کنید بهتر است قبل از پرسیدن سوال او را به خود جذب کنید، در آن صورت تمام وقت دنیا را در اختیار دارید تا هرچه را که می خواهید از او بپرسید.

شنونده خوبی باشید

اگر بدانید در مغز خانم ها چه چیزهایی میگذرد و همان کارها را انجام دهید شما به فرق فوق العاده ای در ذهن آن تبدیل خواهید شد. یکی از این چیزها گوش کردن هست، متاسفانه مردان کمی هستند که گوش شنوا دارند و بیشتر دلشان می خواهد که خودشان متکلم باشند، در صورتیکه خانم ها بیشتر دوست دارند صحبت کنند و بیشتر از آن دوست دارند کسی باشد که با دقت و روی خوش به صحبت های آنها گوش کند. اگر شما بتوانید با آرامش و صبر بنشینید و خوب گوش کنید نه اینکه فقط بشنوید و سرتان در گوشی باشد و بگویید دارم می شنوم. نه سعی کنی به چشمانش نگاه کنید و نشان دهید که دقیقا دارید به صحبت هایش گوش میکنید و گاهی زمان ها با تکان دادن سر تایید کنید. این کار را انجام دهید و معجزه اش را در ارتباطاتتان ببینید.

قانون جذب زنان

مهارت کسب کنید

اگر میخواهید در جذب دختر ایده آل تان موفق شوید و از قانون جذب زنان به درستی استفاده کنید. باید سعی کنید مهارت های خوبی را در این حوزه بیاموزید. مثلا اینکه در زمانیکه می خواهید با یک خانم صحبت کنید خیلی از افراد دچار خجولی گری می شوند و نمی توانند راحت صحبت کنند و دست و پایشان را گم میکنند. پس نیاز هست که در رفع خجولی بیشتر یاد بگیرید. یا مثلا در ارتباط بر قرار کردن و صحبت را آغاز کردن، خیلی ها نمی دانند جطور باشد یک ارتباط را شروع کرد و همین مورد شاید باعث شود که مورد هایی را از دست داده باشند. مهارت خوب صحبت کردن را بیاموزید.

مهارت بعدی که در این حوزه خیلی به شما کمک میکند، حسن جویی هست. بله حسن جویی. با چاپلوسی فرق میکند.

یادت باشد که همه افراد از اینکه ازشان تعریف کنید خوششان می آید اما به شرطی که از روی صداقت باشد، چون به راحتی تفاوت حسن جویی و چاپلوسی را افراد می توانند تشخیص دهند.

موارد بالا برای جذب بانوان با استفاده از قانون جذب زنان را می توان از موارد ضروری برشمرد زیرا گویای خصوصیات زنان بوده و استفاده از آنها بسیار مفید و موثر می باشد.

 

 

کلام آخر

در پایان می توان گفت که پس از شناخت و تهیه لیستی از خواسته های خود از طریق این تکنیک ها سعی کنید توجه تان را روی خواسته بگذارید، با گفت و گو های درونی، یا قبول داشتن خود و اینکه بپذیرید شما هم جذاب هستید، یا استفاده از جملات مثبت و تجسم درست از آینده تان.

مهارت های خوبی در این زمینه یاد بگرید: مثل شنونده بودن، خوب صحبت کردن، افزایش اعتماد به نفس، رفع خجولی.

یادتان باشد که مهم است که به تغییر و ساخت افکار خود بپردازید. استرس خود را کنار بگذارید و هر لحظه به دنبال نتایج نباشید، اما انرژی مثبت خود را همواره به همراه داشته باشید. زن رویاهای شما درست در گوشه و کنار دید شما قرار دارد فقط لازم است که به علائم و فرکانسی که جهان با قانون جذب زنان به سمت شما می فرستد توجه کنید و با آغوشی باز پذیرای آن باشید.

 

 

۷ دیدگاه. همین الان خارج شوید

  • رهگذر _شهر اصفهان 36 ساله
    ۱۳ ,فروردین, ۱۴۰۰ ۱۰:۲۰

    قوانین جذب را اینجا دیدم واقعا با واقعیت ارتباط م با خانم ها مقایسه کردم خیر اصلا درست نیستن همونطور که توی پیام های دوستان نظر دهنده دیدم خانمها فقط دنبال پول هستن اتفاقا توی کافی شاپ که میشینن سکوت میکنن و دوست دارن بشنون تا حرف بزنن البته روحیه شلوغ و پرحرفی که ذات ن دارن اما مسایل مالی اولویت مطلق شون ه البته خانمها اصفهانی که برخورد داشتم اینطور بودن در کل خانمها بسیار موجودات پیچیده ای هستن قربون خدا بشم آخه چرا اینقدر خانمها را اینطور پیچیده خلق کرده در صورتیکه آقایان همش قلب و دلشون نوک زبون شون ه و اصلا قانون جذب برای آقایان معنی نداره چون راحت عاشق میشن ممنون که نوشته هام را خوندید مرسی

    پاسخ
  • این مطالب وجود خارجی نداره واقعیت ثابت کرده دخترا فقط و فقط مجذوب پولن

    پاسخ
  • سلام من یک پسر ۱۸ ساله‌ام که عاشق دختر خاله‌ام شدم😔 اما فکر کنم که اون منو مثل داداشش میبینه و من میخوام اون هم همونطور که من عاشقشم عاشقم باشه چکار باید کنم؟!

    پاسخ
  • با سلام. من پسری ۲۰ ساله هستم که تا کنون با هیچ دختری در ارتباط نبودم و از این مسئله رنج بسیاری می‌برم. من برای خود مشخص کردم که دختر رویاهایم چه ویژگی هایی داشته باشد ، اما سوال این است که او را کجا و چگونه پیدا کنم
    در واقع چه کاری انجام بدم تا بهتر از دیگر پسرها
    موفق به انجام ارتباط با دختر دلخواه
    و عشقی ماندگار و دو طرفه بشم؟

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.