گروه بندی جام جهانی ۲۰۱۸ انجام شد و تیم ایران با تیم های پرتغال، اسپانیا و مراکش هم گروه شد.

چرا مردم این طور رفتار می کنند ؟

خیلی عجیب است از زمانیکه اعلام شد و قرعه کشی گروه بندی جام جهانی ۲۰۱۸ انجام شد و مشخص شد که ایران با ۲ تیم اسپانیا و پرتغال هم گروه شده است، مردم شروع کردند به ساخت جوک ها و پیام هایی با محتوای اینکه ما لیاقت بردن از این تیم ها نداریم.

برخی از این پیام ها جام جهانی ۲۰۱۸ :

ما در ps4 هم نمیتونیم اسپانیا ببریم

بهتره که یک هفته قبل از جام جهانی بگیم کاری برامون پیش اومده نمی تونیم بیایم

از همین حالا اگه خداحافظی کنیم خیلی بهتره

خب جام جهانی هم برای ما تموم شد و بریم سراغ کارامون

و …

کلی پیام هایی که هنوز در حال ساخت و پخش شدن در فضای مجازی است.

این رفتار از کجا نشات می گیرد ؟

طبیعی است که رفتارهای ما کاملا از باور های ما نشات می گیرد، باورهای ما هم همان فکر هایی هستند که زیاد تکرار می شوند. این پیام ها و این صحبت ها دقیقا از این باور می آید که ما لیاقت نداریم، ما لیاقت برنده شدن نداریم، ما لیاقت صعود نداریم و ….

بهتر است اول بدانیم جهان چگونه کار می کند. طبق قانون جذب انرژی های مشابه پیش هم می روند، هر فکر و هم توجهی که ما انجام می دهیم فرکانس و ارتعاشی به جهان ارسال می کنیم و کاری که جهان انجام می دهد این است که اتفاقات و شرایطی از همان جنس را به زندگی ما دعوت می کند.

زمانیکه افراد رفتارهایی مبنی بر اینکه توانایی و لیاقت نداریم را نشان می دهند و تیم ملی ایران را دست کم می گیرند، این دقیقا نشان دهنده باور های وجودی افراد است. باور اینکه ما توانایی و لیاقت داشتن شرایط بهتر، جایگاه بهتر نداریم

با این باور فقط کمک میکنیم که شرایط بدتری را برای خودمان ایجاد کنیم.

من ( ایمان برجی ) در این فایل رایگان به این موضوع پرداختم که به جای اینکه با کلام و پیام های خود به تخریب خودمان و تیم و بازیکنان بپردازیم، توجه خودمان را روی ارزشمندی و داشتن توانایی های زیاد خود بگذاریم، مطمئن هستم که با تغییر باور ها و نگرش می توانیم نتایج را تغییر دهیم.

نظرات خودتان را با من به اشتراک بگذارید.

جام جهانی ۲۰۱۸

[videojs mp4=”http://dl.imanborji.ir/1396/free/Jamejahani/Jamejahani – imanborji.ir.mp4″ poster=”” align =”center” preload=”true”]

 


دریافت فایل ویدویی | ۱۷.۸mb


دریافت فایل صوتی |۵.۷mb

 

۲ دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.