مراحل قانون جذب

قانون جذب یکی از قوانین الهی است که از ابتدا جهان بوده است و تا انتها هم خواهد بود، کسانی که مراحل قانون جذب را بشناسد بسیار می‌توانند سریع‌تر از دیگران رشد کنند و به خواسته و اهداف خود برسند.

برای استفاده از این قانون نیاز است که ابتدا خود قانون را بشناسیم و بعد قدم‌به‌قدم با آن پیش برویم.

قانون جذب در یک نگاه

قانون جذب می‌گوید: که هر چیز مشابه خودش را دریافت می‌کند

چطوری از این قانون استفاده کنیم؟

برای آنکه بتوانیم از این قانون خیلی بهتر استفاده کنیم حتماً باید قانون را به‌طور کامل بشناسیم، من در کتاب کروکی خواسته به‌تفصیل در مورد این قانون صحت کرده‌ام، همچنین در مقاله قانون جذب چیست نیز بسیار جامع توضیح داده‌ام که قانون جذب چیست و چطور از آن استفاده کنیم.

مراحل قانون جذب

بعد از شناخت قانون جذب می‌رسیم به این بخش که چطور از آن استفاده کنیم، مراحل قانون جذب را بشناسیم و قدم‌به‌قدم با آن پیش برویم تا بتوانیم به خواسته‌های خود برسیم.

 

مراحل قانون جذب

قدم اول: شناخت خواسته

اولین مرحله از مراحل قانون جذب شناخت خواسته است، ابتدا باید خواسته‌ها و اهداف خود را دقیقاً بشناسیم، دقیقاً بدانیم که چه چیزی می‌خواهیم و دوست داریم به کجا برسیم، خیلی از افراد دنیا، می‌توانم بگویم که تقریباً بیش از نیمی از افراد دنیا دقیقاً نمی‌دانند چه چیزی از دنیا می‌خواهد، نمی‌دانند که چه خواسته‌هایی دارند، نمی‌دانند می‌خواهند به کجا برسند. من در سمینارها و کارگاه‌هایی که در چندین شهر ازجمله مشهد و اصفهان برگزار کردم بارها این سؤال را پرسیده‌ام که چه می‌خواهید؟ و عموم افراد تازه شروع به فکر کردن می‌کنند.

اما جالب است که دقیقاً می‌دانند چه نمی‌خواهند، من در کتاب کروکی خواسته از این مورداستفاده کرده‌ام و تکنیکی ارائه کردم که از ناخواسته‌های خود به خواسته‌های واقعی خود برسیم.

پس برای اینکه بتوانیم از قانون جذب استفاده کنید، باید ابتدا خواسته‌های خودمان را دقیقاً مشخص کنیم و نسبت به خواسته‌هایمان به شفافیت برسیم.

تمرین شما این باشد که بنشینید و دقیقاً فکر کنید، زمان بگذاری و بررسی کنید که چه می‌خواهید؟ دوست دارید چه چیزهایی داشته باشید؟ دوست دارید در چندین سال آینده در کجا و در چه شرایطی باشید؟

 

مراحل قانون جذب

قدم دوم: درخواست خواسته

خب بعدازاینکه خواسته‌های خودمان را شناسایی کردیم‌ نیاز است که آن را به جهان و خداوند اعلام کنیم.

خداوند در قرآن می‌فرمایند: مرا بخوانید تا اجابت کنم شمارا.

خیلی از افراد خواسته و آرزوهایی دارند اما آن را به خداوند اعلام نمی‌کنند، قدم دوم در قانون جذب این است که خواسته‌هایمان و آرزوهایمان را به با اعلام کردن درخواست کنیم.

ما می‌توانیم با توجه کردن به خواسته‌هایمان آن را اعلام کنیم و از خداوند درخواست کنیم.

تمرین شما این باشد که پس از پیدا کردن خواسته‌تان، آن را درخواست کنید، می‌توانید با توجه کردن با راه‌های مختلفی مثل صحبت کردن، نوشتن، فکر کردن و … این کار را انجام دهید. زمانی که شما خواسته‌ی خود را اعلام می‌کنید، تمام جهان هستی بر آن می‌شود که شمارا به خواسته‌تان برساند.

قدم سوم: پاسخ به خواسته است

همین ابتدا خیال شمارا راحت کنم، این بخش‌بر عهده جهان است و شما نیاز نیست کاری انجام دهید، کائنات به تمام خواسته‌های افراد پاسخ مثبت می‌دهند؛ اما چرا بعضی به خواسته‌های خود نمی‌رسند؟ عده‌ای از افراد در سمینارها این سؤال را از من می‌پرسند که ما دقیقاً می‌دانیم چه می‌خواهیم و آن را اعلام کردیم و اما دریافتش نکرده‌ایم چرا؟

جواب این سؤال به قدم چهارم قانون جذب برمی‌گردد، مطمئن باشید که به تمام خواسته‌های شما پاسخ مثبت داده می‌شود، خداوند خودش در قران گفته است که اجابت می‌کنم درخواست کسانی که درخواست می‌کنند.

قدم چهارم: دریافت خواسته

مهم‌ترین قدم مراحل قانون جذب، قدم چهارم است، بعدازاینکه خواسته خود را شناسایی کردیم، آن را درخواست دادیم، جهان هم که پاسخش همیشه مثبت است، حالا وظیفه ما است که درخواست خودمان را دریافت کنیم، خیلی از افراد در این بخش دچار اشکال هستند، زمانی که شما آماده دریافت خواسته خود نباشید هیچ‌گاه به آن نمی‌رسید، هرچقدر که خواسته‌ی شما بزرگ شد اما از درون تردید داشته باشید یعنی هنوز شما آماده دریافت نشده‌اید و خواسته‌ی شما به شما نمی‌رسد.

نیاز است که تمام تردیدها و نگرانی‌های درونی خودمان را از بین ببریم، آن زمان است که با سرعت زیاد به خواسته‌ی خود نزدیک می‌شویم تا درنهایت به آن برسیم.

مثل خرید کردن

شما فرض کنید که به یک لباس‌فروشی می‌روید، ابتدا به لباس‌ها نگاه می‌کنید و لباس موردنظر خود را انتخاب می‌کنید (قدم اول: شناخت خواسته)، بعدازآن به فروشنده می‌گویید که این لباس را می‌خواهید (قدم دوم: درخواست خواسته)، فروشنده هم که همیشه جوابش مثبت است (قدم سوم پاسخ به درخواست) و فروشنده کالای شمارا آماده می‌کند، در این بخش شما باید خواسته‌تان را دریافت کنید (قدم آخر: دریافت خواسته) اگر شما اینجا آماده دریافت نباشید هیچ‌گاه به خواسته خود نمی‌رسید.

در جهان هستی هم دقیقاً به همین صورت است. شما درنهایت باید از درون بپذیرید که به خواسته‌تان می‌رسید و خود را آماده دریافت کنید.

 

مراحل قانون جذب به‌صورت خلاصه

خواسته‌تان را شناسایی کنید، آن را درخواست کنید، جهان به آن پاسخ مثبت می‌دهد، آن را دریافت کنید.

 

۱۹ دیدگاه. همین الان خارج شوید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.